Många långa dagar....

Lugnt på salongen, lite kunder :-/ blir till långa dagar och det är jätte trist samt tröttsamt...
Att sitta av tid när man egentligen skulle vilja gå hem och lägga sig ihopkrupen på soffan med lillgrisen är så meningslöst, kommer ingenting bra ur det varken för oss eller chefen .

Men förhoppningsvis så släpper det nu under höstlovet nu när jag är ledig så man kan komma in när det är lite mera fart och drag på dagarna....

Sen är det söndag imorgon och det innebär en dag av tvätt, måste bara åka och handla en tvättställning imorn så jag kan hänga upp den också, sen kommer ju mamma på måndag kväll inför operationen som sker på tisdag..... Tid vet vi inte än, måste ringa in efter kl 15.00 på måndag för att få reda på det och sen är det dags.
Jag hoppas på att dom lägger OP relativt tidigt så man slipper vänta en halv dag då min lilla älskling ska vara fastande minst 6 timmar innan och att säga till en hungrig kille "nej du får inte äta" känns så elakt :-(. 

Nu ska vi ta och krypa ner i sängen efter en lång dag med jobb och vänner som kom över på middag så god natt och sov gott :-) puss 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0