Söndag

Tänkte imorse att efter frukost så åker vi och fixar en ny tvättställning så kan jag tvätta lite och dammsuga av i lägenheten..... Jooo har nu tvättat två maskiner,dammsugit,moppat golven och städat badrummet samt diskat 17 gånger och lagat två måltider.

Ja och hängt tvätten också :-)

Det blev visst lite mer än vad jag hade tänkt att göra från början men nu är det ordentligt gjort iallafall och jag kan nu sitta här i soffan och dega med gott samvete lagom mätt och belåten, vi hade lite besök igen av halva skaran som kom igår :-) P och C kom med Assar för lite fika och lek :-)
Jo Hannes har ju fastnat för fröken C och dom har nu gått igenom alla hans leksaker och lego tillsammans och han tycker hon är jättebra på att bygga lego, jag fick inte vara med hahaha..... 
Fick honom tillslut i säng efter att dom åkt så nu sover han som en liten gris.

Imorgon är det jobb och dagis för en dag, och under kvällen kommer mamma över, ska se om vi hinner färga utväxten på henne och kanske klippa lite innan vi åker hem och får i oss lite middag, det ska bli väldigt skönt att få lite hjälp med Hannes och hans dubbelduschar och rena sängkläder.....ren pyjamas och detta är bara under natten sen ska han dubbelduscha igen på tisdagen.....

Känner mig redan jätte elak så det blir skönt att han har sin mormor som kan trösta lite (ja och pappa då) .
Men nu ska jag återgå till mitt degande, min man har hämtat chips skålen...... 
 :-) puss puss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0