Operation ögonlock

Tillbaka till verkligheten igen, igår kom vi hem vid 14.00 snåret trötta och hungriga. K slocknade på sängen ganska omgående (det här var väldigt omtumlande för honom) jag och mamma värmde lite lunch och mös med Hannes i soffan, och efter kaffe samt mera värkmedicin till Hannes så åkte mamma hem och vi vilade ordentligt. 

Idag så var det bättre, han har varit trött och ätit dåligt under dan men ikväll så har han faktiskt ätit ordentligt med mat och en massa godis.... Känner att det är helt ok när man opererats och har ont, då får man bli lite bortskämd :-)

Men lite trött är man nu sängen blir sista språnget så god natt :-) puss puss 

Ja det ser värre ut än vad det är :-) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0