Tar det aldrig slut...

Sov bort nästan hela min söndag :-/ så trött på denna förkylning nu så jag kan kräkas, och så var vi tvungna att lägga till en liten öroninflammation på köpet...
Så underbart!! Verkligen!! Inte!!
Börjar allvarligt fundera på att ta mig till vårdcentralen om detta inte går över snart, Då har jag haft det här i över en vecka så då vill jag veta om det är influensan eller bara förkylning?? Men å andra sidan så kanske jag inte blir friskare av att jag går till jobbet när jag egentligen borde ligga hemma i sängen och bli frisk men då kommer jag få ångest över att jag inte är på jobbet istället....

Hade visserligen en skön dag idag, bara mina stamkunder och några drop in men annars var det ganska lugnt, däremot så fick jag komma hem till en oreda och fick höra att Hannes sprungit runt på dagis och sagt svordomar hela dagen så att alla andra ungar har apat efter... Inte så kul så det blir att försöka byta några ord med personal imorn om att sätta rejält "straff" på honom när han spårar ur så här.
Känns ju inte så kul att övriga barn lärt sig fula ord av vår son, får ju oss att framstå som katastrofer känns det som!! 
Jag hoppas jag kan lösa detta imorn annars så får jag skriva en personlig ursäkt till föräldrar och det länna ju mindre kul.....har iallafall satt in en dumburk hemma nu som gäller för oss alla i denna familj, för varje svordom så ska det ner en krona i burken och för flera under en dag så blir det tio kronors straff och det innebär att han måste ta av sina tandfee pengar och då hoppas jag det svider lite så han slutar svära...vi två också förhoppningsvis .

Men nu tar denna mamma och stoppar ner sig i sängen och hoppas Jon blund infaller sig ganska snart :-) sleep tight darlings ... Puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0