En vecka...

Och det har varit en ganska tuff vecka, inte för att Hannes haft ont utan för att han varit vild och uttråkad..
Dagliga krig om att smörja ögat och lägga i droppar samt öron som stänger så fort man säger nåt till honom och jagat katten har han gjort nu är han full med rivmärken (nästan).
Sen har det ju blåst så mycket så att ta med honom ut på promenader har känts lite dumt för jag vill ju inte att han får in löv och grus i ögat och göra det svårare för ögonlocket att läka så det har blivit mycket film.... Och film igen :-/.

Men men nu är det måndag igen och vi tar nya tag, tog ut några lediga dagar till för säkerhets skull, dels för att dagis ska slippa få slag när dom ser honom och för att dom inte får smörja ögat och sen för att vi har återbesök imorgon och jag vill gärna ta med honom själv så jag får höra själv hur det ser it. Och ska bli men just nu så ser det jättefint ut.... 
Så idag blir det nog en lugn morgon och sen hoppas jag att vi kan ta oss bort till centrum så vi kan handla hem lite mat :-) såå ses snart :-) 
Min fina❤️
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0