Lördag...

Steg upp imorse och såg mig själv i spegeln för att inse att jag hamnat i ett slags zombie liknande tillstånd... Torr och slemmig i mun och ögon, en hals som bultade och rösten svajade blandat med något gurglande ljud när jag skulle svara min kära man att nej jag mår inte så bra.... :-( 
Men stanna hemma gjorde vi ju inte utan jag stoppade i mig alvedon,klädde på mig och gick till jobbet.

Kan ju säga att detta zombie beteende har fortsatt under hela dagen, hade några kraftansträngningar för mina kunders skull men mycket mer än så var det inte... 
Så det har blivit soffläge för mig resten av dagen med gott gott och filmmys och tänker hålla mig i detta läge resten av helgen... 

Fortsatt trevlig lördag... Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0