Utmärkt och perfekt...

Så blev betyget idag :-) så underbart skönt att höra efter alla smörj krig jag haft med min lilla man så jag är toppen nöjd och jätteglad. 
Så sista lediga dagen imorgon och sen dagis torsdag och fredag, fredag kväll kommer min mamma och hämtar honom..... Hon lånar honom över helgen så dom kan åka till Uppsala på kalas hos min moster, så stannar han där tills söndag.... Då bjöd jag över mina föräldrar på lite farsdag lunch/fika, vi åker ju alltid över till dom så nu kände jag att det vore mysigt om dom kom över till oss istället. 

Så jag hoppas dom bestämmer sig för att komma över, vore jättemysigt :-) 

Men just nu så är vi nöjda och trötta så jag lägger upp min fina så ser ni hur fint det är nu :-) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0