Kvällen innan....

Lite mer drag på jobbet idag än förra veckan och det var skönt, gjorde att dagen gick lite fortare.
Hann färga och klippa mamma också innan vi åkte hem för att äta, duscha, fixa Hannes säng mm.....

Har fått mig en liten mammastund iallafall, skönt att själv få vara barn ibland trots att man är vuxen och har eget liv :-) 
Så uppstigning kl 05.00 imorn då, ska hinna duscha Hannes igen två gånger och klippa naglarna på honom, få i oss lite kaffe och sen åka vid sex.... Ska vara på sjukhuset kvart över sju imorn så bäst att åka tidigt ifall trafiken får för sig att stå still vid den tiden just imorn. 

Så god natt och sov gott säger jag till mig själv för om 6 timmar ska vi upp igen...... 😳😳 puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0