Back to work :-)

Ledigheten är slut, Hannes öga är nästan bra så nu kör vi igång ekorrhjulet igen och det känns ganska bra :-)
Hannes var supernöjd med att börja igen, hans rastlöshet har varit tydlig dom här sista dagarna och nu var det nog skönt att få springa av sig med kompisarna igen, men det var många som stod och tittade på honom och undrade varför han hade "hål" i huvudet hihi inte lätt att försöka förklara det för ett gäng 4-5 åringar att det är inga hål utan det är stygn eftersom han är opererad...men dom nickade som att dom förstod så vi får väl se :-).

Kom till jobbet iallafall och insåg att det låg soppåsar här och där samt hår över spridda delar av salongen och det kändes lite trist, drar ut min stol och hittade högar där under så jag blåser undan det och tänker att mina kolleger borde se detta men dom höll sig kvar i personal rummet så när jag slängt på färgen på kunden och gett henne sin kopp med te så fick jag stå och sopa undan..... Jäkligt besviken faktiskt!! Finns inte en kund i världen som går in i en salong där det ligger hårtussar och papper överallt!! 

Men men det är överstökat! Nu äter vi lunch och sen tar vi ordentliga tag om resten av dagen :-)
Såå skönt att vara social och "vuxen" igen 😜😜 puss 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0