Trött eller trött??

Har i stort sett hela dagen skällt på min kaxiga 6 åring som gjort allt annat än lyssnat på mig,diskussioner som påklädning,låt bli katten,sluta riva ner,snälla ät upp och sluta klättra runt på stolen!!!! Mm mm mm

Hur trött får man bli som mamma? Får man sitta i soffan och undra vad man gör för fel och hur ska jag göra det bättre, ska jag bara vänta ut det eller ska jag börja med time out'er!! 
Känner mig väldigt matt efter den här dagen när ingenting blev gjort, fick till och med ringa till K och be honom handla på vägen hem trots att planen var promenad till centrum för att handla så sambon skulle slippa.

Just nu känner jag att det är otroooligt skönt när lillgrisen sover så man får några timmars återhämtning innan sömnen och morgonen tar vid, har spenderat kvällen i soffan och skrattat åt kissen som har dom mest udda sovställningar en katt kan ha.... Men helt underbara :-) nu ska jag ladda för morgondagen och återbesöket hos kirurgen så god natt :-) puss 


Underbart att vara trött..... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0