Dagar..

Ja nu var det några dagar sen jag var här.... 10 dagar för att vara exakt och det ber jag om ursäkt för...

Dagarna går för fort så jag hinner inte riktigt med och inte blir det bättre av dom stångas med förkylningar och epilepsi anfall..... Är nu uppe i två på
en vecka och så ofta har jag aldrig haft förut så jag känner mig lite extra orolig och stressad..... Men utredning pågår iallafall, lämnade blodprover igår och hoppas på svar till nästa vecka annars så kommer jag att ringa min läkare tills hon är så less på mig att hon ringer upp (ja hon e lite långsam) !!! 

Men som tur är så har jag mina ljus i livet, min son och min älskade sambo som tar hand om mig på det sättet dom kan bäst, Hannes som kramas och säger "mamma jag älskar dig" och sambon som släpper allt för att åka hem till mig och ta hand om allt.

Älskar er ❤️

Hoppas iallafall på att bli lite piggare till helgen både fysiskt och psykiskt...

Puss så länge :-) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0