Längesedan.......

Som jag var här, som vanligt.... Förstår inte varför jag försöker mig på det här gång på gång men hahaha så är jag..

Mycket nu, jobbigt år :-/ längtar lite till 2014 konstigt nog men det känns som att vi kan börja om från början.. Inga sjuka familjemedlemmar eller mig själv....

Hannes ögonlock är då klart och testikeln är förhoppningvis nere och alla operationer varit lyckade, hoppas på att jag blir ommedicinerad och att mina EP anfall ger med sig, men tills det nya året kommer så kämpar vi på och njuter av hösten och tackar för fina vänner och familjer som gör allt för att man ska må bra.....framför allt en vän som jag vet alltid finns med mig i vått och torrt och jag hoppas hon vet att jag står med henne... Puss och kram 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0