Trött......

Orkade tyvärr inte blogga igår :-( men passar på att skriva några rader nu innan jag somnar...blev panik stress på väg hem idag, gick tidigt för att hämta hem Hannes och går ner till stationen för att köpa en tågremsa så jag skulle kunna komma hem! Men självklart så hittar jag inte kortet i plånboken...och inga kontanter, panik panik.....drar upp till jobbet igen och får låna en remsa av kollegan min så ut igen och slänger mig på bussen ner till stationen.....och busschauffören stämplar tre klipp istället för två dom det ska va och när jag påpekar detta blir han irriterad och menar att det är en annan zon!!!!! Jag kontrar och säger att det är ju konstigt för jag har ALLTID fått två stämplingar när jag åker mellan Huddinge-Tumba och vice versa......sååå han ändrar bittert och muttrar saker jag inte hörde. Och när jag kommer till pendeln och visar biljetten till henne i spärren tittar hon frågande på den och sen mig och jag förklarar bussresan... Varav hon skakar på huvudet och muttrar pucko chaufför!!!! Hahaha, jag fick hålla mig så hårt för att inte brista ut i gapskratt......men efter mycket om och men hann jag till förskolan och fick hem lillgrisen tillslut. Så detta var min eftermiddag.natti natti :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0