På jobbet.....

Sitter och har en seg dag idag, har hunnit jobba lite och äta lunch men nu sitter jag med dötid och väntar in min 16.00 kund. Sen ska jag eventuellt ta och klippa K och sen hem och fixa middag, städa och plocka undan lite shiiit hemma. Imorgon kommer dom på slutbesiktning av "stambytet" dom gjort.....jaa dom gjorde ju inte så mycket hos oss som vi egentligen ville men men. Vi fick i alla fall en köksfläkt som vi inte haft alls sen vi flyttade in samt nya el uttag i alla rum och dom har installerat in ett eluttag och lampa över diskbänken.

Så lite har dom väl gjort,.....om några veckor sen så kommer dom och lägger nytt golv i köket och målar om taket i vardagsrummet. både golv och tak är så äckliga och skulle egentligen gjorts när vi flyttade in i januari men ingenting ändå. men nu så kommer dom.... men nog om det, ska nog sätta på lite kaffe så man får upp värmen i kroppen för piggare lär man ju nog inte bli!! by by


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0