onsdag!!

Upp klockan sju och sätta på kaffe samt plocka fram frukost.Väcka Hannes och få i honom frukosten och få på kläderna......sen kommer ytterkläderna och så kommer promenaden till dagis!!! Och innan vi går så ska även jag ha kläder på kroppen och helst två koppar kaffe i knoppen och allt detta ska vi hinna med och vara på förskolan till halv nio. HA!! Det kanske inte verkar som om vi har så jättemycket att göra på morgonen men det är tillräckligt mycket för komma försent och för att jag har så sa**ans svårt att komma ur sängen. Det är så varmt och gosigt under täcket och för ett litet tag så känner man inte hur kroppen värker och fingrarna som stelnat! Och ännu mysigare är det när lillgrisen kryper ner i vår säng och ska mysa med mamma, så när klockan ringer vill jag bara ligga kvar och inte bry mig om den men får ger upp till slut och kliver upp för plötsligt är onsdagen slut och så kommer torsdagen och då kan vi morgon mysa igen....alldeles för länge så vi får skynda skynda, men stressa....näää kommer vi försent så gör vi det ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0