Mannen ute....

K är ute på rövarstråk :-) det händer typ 1 gång om året haha, nää han är hos en polare och dricker bira. Pratade med honom för en stund sen och då halvsov han och en annan hade slocknat hahaha, sååå frågan är om mannen min tar sig hem dom få metrarna som är eller om han slocknat där han är......jaa jag lär ju märka det imorn.
Förstå vilket party tempo grabbarna har när dom typ slocknar innan midnatt hihihi......nu ska jag slockna iallafall men i min egen säng och pyjamas, heeeelt underbart :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0