Majs!!

försov oss i morse igen, jag är nog ett hopplöst fall just nu! Svårt att somna men när jag väl somnat så sover jag HÅRT, men upp kom jag med första tanken att jag glömt köpa hem både smör och bröd så någon frukost smörgås blev det ju inte för min lilla gris men jag lyckades locka med flingor och mjölk istället så mätt blev han. Sen har vi det sedvanliga kriget med kläder och skor och lunkandet till dagis sakta men säkert, inte alls bekymrad att vi är sena till dagis hahaha..... sen kommer vi till det roliga och underbara med min lilla gris,först en massa kram och gos och puss när man hämtar på dagis igen och sen turen till mataffären och där..i affären, där finns det MAJS.....Hannes sitter då i kundvagnen "mamma...får jag majs??"...och vad ska man säga då???. Nej eller, hahaha nää han får sin majs som han sen sitter och håller i ända fram till kassan. Sen är det majs under hela matlagningen "mamma glöm inte min majs". Nu har vi ätit majs och han sover, sambon sover och jag är vaken IGEN,jooo Köpte föressten en jacka på tradera igår, till mig själv faktiskt....det blev jäkligt billigt och bra så nu får jag bara hoppas på att den kommer till nästa vecka iallafall för nu börjar det bli kallt, inte som förra året visserligen men ändå lite för kallt för att ha en liten skinnjacka på sig. så hoppas hoppas :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0