Hoppsan hoppsan.....

Fullt ös hela helgen känns det som fast ingenting blev gjort...??

Hur funkar det egentligen, torsdagen vet jag inte vart den tog vägen och fredagen....joo den dagen ja!!! huvudvärk hela jäkla dagen och inga värktabletter funkade och knappt att jag själv fungerade men men.....

Åkte upp till salongen på kvällisen för att klippa k och hans kompis, samt hämta mina verktyg till lite helgsjobb..
Klippte och åkte hem, plockade med oss donken middag och jag och Hannes mumsade i soffan gottigott...
Slängde Hannes i sängen och hade en lugn kväll.....k hamnade nere på puben med lite vänner och klockan tickade på, när det är dags att krypa till kojs får jag veta att hans komps ska sova över, av hans flickvän......inte av karln min utan av kompisens tjej haha, jahaaa sa jag och plockade fram sovgrejer...klockan tre vaknar jag med ett ryck från min mardröm om att folk invaderade min lägenhet och jag flög upp ur sängen och upptäcker att jag faktiskt har glömt låsa ytterdörren!!! Hmm, skumt att det typ är tredje gången jag drömmer att folk tar sig in oinbjudna till vårt hem och går upp och inser att dörren inte är låst!!
Dessutom så har kära grannen ovanför startat ravefest till efterfesten (inte den bra grannen alltså) så nu var jag jäkligt trött och fortfarande med en sprängande huvudvärk!!

Meeen till saken så upptäcker jag att varken k eller kompis är hemma, oroande....jaa! Ringer k och då sitter dom hos grannen och surrar. Sen kommer dom hemsmygandes och däckar på soffan ja en av dom iallafall.

Vaknar med panik på lördagen 45 minuter innan jag ska vara på jobbet och hittar otrevligheter i min diskho när jag ska fixa kaffet, ja tackar säger jag och blundar samt fixar klart kaffet lagom glad. Slänger på mig kläder och häller i mig kaffet och stressar till jobb, meddelar att jag kommer bli lite sen och kommer in med andan i halsen och inser att dagen är cool lugn....ha, tji fick jag för att jag stressa....(å kompis, jag är inte såå arg längre ;-))

Men idag har det varit lugnt, har städat och handlat samt fixat lite adventsljus hemma. Vi fick fikabesök av svägerskan och hennes sambo på eftm så då blev det lite mys och Hannes blev lycklig....helt otroligt att en liten kille kan vara så lycklig av besök :-) såå nu har jag tröttat ut mig själv så Natti Natti :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0