Lördags morgon.....

Med buller och bång startade denna dag, sonen väckte sin stackars far i ottan på morgonen och drumlade runt som en liten gris tills pappa somnade om igen av ren utmattning haha och då passade han på att väcka mig istället eftersom det är mammas jobb att göra frukost haha :-)...
Så nu sitter vi med frukost avklarad och funderar på vad dagen har att erbjuda, vi skulle åkt på kalas men värdinnan blev sjuk så festen är ombokad till nästa helg......vi blev inbjudna till Hagsätra så kanske tar vi en sväng dit istället om sambon min är villig att köra för jag tänker inte åka komunalt idag, det gör jag juh varje dag till jobbet så nu tänkte jag få slippa undan folk som trängs och puttas.
Jag ska nog börja med att hoppa in i duschen så får vi väl se hur dagen ter sig :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0