Kalas!!??

Måste man ha det när man är vuxen??, inte jag iallafall haha för mig räcker lite fika med svärmor och svägerska med sina respektive och min lilla familj :-)
Att fira 27 år känns lite off, inget man direkt festar för!! Kanske om jag fyllt 30 eller som min moster som blev 40 DÅ kan man firas med buller och bång och tårta mm.

Men iallafall så blev det en liten fika efter middagen som kändes lite lagom då man fyller år på en måndag, rättt praktiskt faktiskt för då har alla en anledning att åka hem tidigt för man ska upp och jobba haha så att en annan äntligen kan få krypa ner i sin pyjamas och få varva ner lite.....hihi, vilken soffpotatis man är alltså, föredrar att sitta hemma i pyjamas än att fira sin födelsedag :-D men men sådan är jag, eller har blivit med åren om man får säga så när man är 27 år för jag är juh fortfarande ung och allert som dom säger.

Men alla är nöjda och glada så då är jag nöjd och glad och det är huvudsaken för mig så sov så gott för det kommer jag definitivt att göra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0