Längtar......

Varit trött och seg och förvirrad mm som vanligt, dagarna susar fram och det känns som jag inte riktigt hänger med. Lägenheten är fortfarande halvklar och det står kartonger precis överallt, halv upppackad och oupppackat och sovrummet vårt ska vi inte tala om...där är det en enda stor röra,påminner mer om förråd än ett sovrum.
Men när ska man fixa allt då och är det egentligen någon ide att börja sätta upp hyllor och annat när dom SKA komma måla taket i vardagsrummet och nytt golv i köket......nää orka sätta upp för att plocka ner för att sen sätta upp allt igen.
Men men bland all rörighet kommer små glada luckor som kalas till höger och vänster bland familj och vänner, det kommande bröllopet i sommar som jag är bjuden på och värmen som är på g trots ett litet setback med snön som landade under natten, så jag längtar och längtar lite till för snart så kommer den riktiga våren med tunna jackor och gympaskor.....


Kommentarer
smultris

idag hade du gympaskor på iaf :D

2011-03-31 @ 02:47:46
URL: http://www.smultris.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0