service???


Jag och Hannes åkte in till stan idag då,lite spontant och mötte upp min mamma och pappa :-) mamma skulle kika på glasögon och olika kostnader mm mm, iallafall så käkade vi lunch på donken tillsammans och tog en liten promenad till skopunkten för att kika lite på utbudet till sommaren. Och vad hittar min son dåå, jo ett par fina skor han tok förälskar sig i så vi börjar prova och måtta med den där måttpinnen men jag har juh ingen aning om hur man räknar med den haha, iallafall så går personalen (tre tjejer) in i det bakre rummet medans vi håller på och mäter, dom går bara förbi säger ingenting...tittar inte utan bara går in!!! Jaja tänker vi dom kommer väl strax igen, men nej...tillslut åker jag upp till övervåningen där kassan finns och talar om för henne att jag skulle behöva lite hjälp med min sons skor och mätningen av hans fötter, och att personal därnere försvann in bak så butiker nere står obemannad.....hon i kassan ringer ut dom iallafall och efter mycket om och men så fixar det sig med skorna och hans fötter men frågan kvarstår "inte f*n går man väl ur butiken sammtidigt"?? Och lämnar den helt obemannad, för att vaddå? Skratta åt kunden med rolig mössa eller mannen med den långa näsan???? Går man bara förbi sina kunder utan att ens erbjuda hjälp??! Detta mina vänner blir jag såå arg på, varför är det så hemskt att använda service, det är inte så svårt och det är dessutom väldigt trevligt att använda det. Från och med nu ska jag påpeka eventuell service brist på alla ställen jag besöker!!! Service är inget man är, det är något man gör.


Kommentarer
Anita

Rätt Jennifer . Tycker ofta det är så och att man får jaga butiskbiträdet innan man får hjälp. Kramen

2011-04-08 @ 18:01:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0