och så kom regnet!!

Hopplöst, här går man runt och tror att solen ska hålla sig framme och så kommer det snö och regn!! Vad menas meed det?? Blir så trött, men men......jag har av någon anledning börjat försova mig om mornarna, inte jättemycket men att sova 30 min mer än vanligt blir lite jobbigt och stressigt om inte annat. Inte ens Hannes som brukar vakna med tuppen har orkat gå upp. Sen är det ju detta magiska med "fel" mornar att resten av dagen blir juh mupp den med, bussar åker förbi en utan att stanna eller så stannar dom men släpper inte på en grr. MEN så händer det...helt plötsligt så kommer det in en liten gris i sovrummet klockan 06.30 och kryper ner bredvid mig för lite 2 minuters mys innan han vänder sig om och talar om att nu mamma ska vi äta frukost!! Och då som alltid så funkar hela dagen perfekt och man hinner med ALLT man ska göra på morgonen haha! Joo just det nu kan jag äntligen ta kontokort på jobbet...har bråkat som f*n med banlen i 6 månader med företagskonto för att mina stackars kunder ska behöva springa runt och hämta ut kontanter..men nu iallafall är det klart, sket i specialkonto och kopplade ihop det till mitt privatkonto istället (till min revisors förskräckelse) så nu funkar det ha ha ha, men funderar ändå på att byta bank. Blir ledsen på min bank då dom talar om att dom månar om sina kunder och hjälper en att förverkliga sin dröm men mig sket dom i från första dag jag kontaktade dom!! Men min dröm blev sann, jag har mitt företag som jag chefar över och fiiiina kollegor som är underbara så med mycket vilja fick jag som jag ville iallafall!!! Men måste fundera över detta med banken, nu ska jag återgå till min sambo och mitt rödvins glas.....mumms för båda :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0