Jag såg den !!

Ja solen alltså, den kom en stund idag fram på eftermiddagen och var helt underbar måste jag säga, otroligt vad det gör mycket för humöret och kroppen när den håller sig framme och nu längtar jag efter sommaren mer än någonsin. Troligen gör min son det med för han har dragit på sig vår mössan och skinnjackan haha och nya skorna på det då så han är en riktig tuffing nu, MEN till dagis får det nog bli stövlar och overallen ett tag till beroende på väder och vind för det kanske blir lite kallt med bara jeans i 6 plusgrader :-).
Fick mina naglar gjorda idag iallafall av vår underbara Jenny, idag blev det rosa med glitter och lite stenar,riktigt romantiskt och sommrigt och jag är lycklig igen över att ha alla mina tio fingrar hela och vackra ;-) (herregud va fåfäng man är haha)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0