Jaa, det var ju det....

Detta problem med datan, det är svårt med min lilla Android telefon och blogga på den och behöver då datan men älsklingen min lägger beslag på den men ikväll är den min. Och bara för att jag äntligen fåttt vantarna på den så orkar jag inte blogga ordentligt haha. Jag har haft en rörig dag då jag åkte in till jobbet och kommer på att jag glömt mina verktyg hemma så det var bara att ringa upp kunden och senare lägga hennes tid, åka hem och hämta saxen och åka tillbaka igen haha kaos med andra ord men men jag fick ordning på mig och mina kunder så dagen har vart bra ändå, så godnatt säger jag så ses vi förhoppningsvis imorgon :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0