Förvirrande Galleria....

Skärholmen alltså, helt snurrig i huvudet blir man av att gå runt där, åkte in idag med mina föräldrar och gick runt i butikerna och käkade lunch. Vet inte hur länge vi gick runt innan vi hittade till foodcourt delen för att kunna äta, och när vi ska gå därifrån så gick vi vilse igen haha....vi gick säkert 14 varv innan vi hittade till Ö&B där mina älskade föräldrar skulle handla (jaa jag handlade också, diskmedel och wetexdukar haha)
Jaja vi hittade ut till slut också och avslutade vår dag med fika på ett litet cafe precis utanför ingång 6 som även står för glutenfria alternativ, min kollega och jag var där för ett par veckor sedan och tro att hon som varit gluten i många år blev lycklig över att det finns ett ställe i närheten som serverar glutenfritt. Men åter till dagens äventyr så avslutade jag och Hannes dagen med att dammsuga och städa undan hemma inför vårat lördags mys. Och självklart så somnar Hannes tidigt och min karl meddelar att vårens nattliga äventyr startade ikväll och att han då kommer hem SENT så jaha....nu så sitter jag här själv nu då, denna fina lördag kväll som var tänkt att avslutas med familjemys, men men så kan det gå :-D


Kommentarer
smultris

köp en ny karl :P

2011-04-11 @ 22:27:27
URL: http://www.smultris.se
jennifer cedergren

haha....du kan köpa en ny karl....;-)

2011-04-15 @ 08:13:15
URL: http://heltidsmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0