Efter regn kommer sol....

Säger man iallafall men dagens väder har ju varit allt annat än normalt eller så var det normalt April väder då jag inte minns hur förra året var. Tror att man förtränger årstiderna för varje år i tron att det blir bättre väder till året efter...kanske. Men sol och sen regn, för att få sol igen och en liten skur på det, brukar det vara så.
Men man ska vara glad att solen kikar fram bland molnen, det gör iallafall att man får lite hopp om en sommar :-D men innan dess ska jag njuta av solens sköna strålar under helgen (förhoppningsvis) med sköna promenader och kanske en tur till parken och underhålla mina bråkstake till son. Misstänker att bristen på aktiviteter under vintern och tidiga våren gjort honom lite vild och galen så nu blir det andra bullar, ut ska vi och där med basta!!! :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0