Datakrig hemma....

Har nog konstaterat att vi behöver en till data här hemma, sambon min har suttit vid datorn dom senaste kvällarna och så sitter jag bredvid med abstinens och vice versa haha. Skulle juh kunna ta ut en på företaget då vi skulle behöva en extra på jobbet ibland, speciellt när vi jobbar alla tre och alla ska sköta kundbokningar över disk och via telefon sammtidigt. Eller så försöker jag använda det som en ursäkt för att köpa en data med gott samvete haha...Men men iallafall så får jag nog vänta ett tag till på den där lilla datan jag vill ha tills jag får in lite plus i kassan. Jag har även börjat bli lite iphone sugen dom senaste veckorna, även om jag älskar min lilla xp mini så blir jag trött på den ändå....som i reklamen... han som byter telefon varje vecka haha, men sånt är livet..det är mycket man vill ha men lite man kan få ;-) så vi sover på saken och tar data problemet en bättre dag :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Heltidsmamma

Jag är Jennifer,Jag är en lite rörig och förvirrad 30 årig tjej. Jag är även mamma till ett bustrollet Hannes och sambo med världens finaste man. Här är mitt snurriga liv ni kan följa och antingen bli roade av eller uttråkade av. Hur som helst så har jag och min familj kul och det är det som räknas ;-)

RSS 2.0